Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
about quadcore
#1
hi all im using laptop with the intel core i7 720qm @ 1.60Ghz
with geforce gtx 260m

i think i heard something about psx running in dual core

ok 1stly im gonna said that im a bit noob about all this computer thingy but i think i can manage to understand discussion n such

my question is,, is there anything i can do to maximize my setting to get to play ps2 games?

having hard time playing metal gear solid 3 and tekken 5

thx a lot cheers
Reply

Sponsored links

#2
1.6 ghz is kinda weak, especially for those very demanding games.

try overclocking.
CPU : I7 2600K Oc'ed @ 4.2Ghz
Mobo : Intel P67 southbridge
GPU : NVIDIA Geforce GTX 750 Ti
RAM : 6 Go
Reply
#3
tekken 5 and MGS 3 are CPU hungry needs around 4~5Ghz and your laptop can't handle that thing,try lighter 2D games...and that laptop can also run FFX at fair-significant speeds.
Main Hub:i5-4670(3.4Ghz Factory Clocked),ATi Radeon HD7770(GDDR5+128-bit+1GB),Win 10 SL(x64),ASUS H8M-E,8GB DDR3 RAM
Reply
#4
ok thx i never fancy tekken anyways =( as long as i cn play my disgaea n kingdom hearts,,

n ok ill ask my friend about overclocking too tanks a lot
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)